مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-09بين الملل

سنتکام | کاهش تعداد نظامیان آمریکا در عراق به 3000 نفر در ماه سپتامبر


فرمانده سازمان تروریستی سنتکام می گوید با تصمیم دولت آمریکا طی ماه جاری میلادی، شمار نظامیان آمریکایی حاضر در عراق به 3 هزار نفر کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از اظهار نظرهای مختلف و گمانه زنی های رسانه ای درباره تصمیم دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ برای کاهش تعداد نظامیان این کشور در عراق، امروز (چهارشنبه) سازمان تروریستی سنتکام این موضوع را تایید کرد.

خبرنگار شبکه اسراییلی کان نیوز در صفحه توییتر خود به نقل از فرانک کنت مک کنزی فرمانده سنتکام نوشت: آمریکا تصمیم گرفته در ماه سپتامبر، تعداد نیروهای خود در عراق را از 5200 نفر به 3000 نفر کاهش دهد .

مک کنزی که به بغداد سفر کرده در گفت وگو با خبرنگاران توضیح داد: در پی مشورت و هماهنگی با دولت عراق و شرکای خود در ائتلاف (موسوم به ضد داعش)، ایالات متحده تصمیم گرفت تعداد نیروهایش در عراق را طی ماه سپتامبر از 5200 نفر به سه هزار نفر کاهش دهد .

خبرنگار سی ان ان نیز به نقل از وی گزارش داد: این کاهش نیرو به ما اجازه می دهد کمک رسانی و مشاوره دادن به شرکای عراقی را برای ریشه کن کردن آخرین بازمانده های داعش در عراق ادامه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که شکست خورده باقی می مانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنتکام | کاهش تعداد نظامیان آمریکا در عراق به 3000 نفر در ماه سپتامبر

سنتکام | کاهش تعداد نظامیان آمریکا در عراق به 3000 نفر در ماه سپتامبر